Direct naar de content Direct naar de footer

Hoe lang wacht jij al op een cyberaanval?

We weten allemaal dat cybercriminelen steeds slimmer worden en geavanceerde technieken gebuiken om in jouw IT-omgeving in te breken. In de huidige digitale wereld lopen bedrijven - ongeacht hun omvang - voortdurend risico. Ook als MKB'er is de kans groot dat je er vroeg of laat mee te maken krijgt. Je leest het overal en we herhalen het nogmaals: het is echt niet meer de vraag 'of' maar 'wanneer' je getroffen wordt. Dus; hoe lang wacht jij al op een cyberaanval? Wacht niet af tot je een doelwit wordt maar onderneem actie voordat het te laat is. Zorg dat jouw bedrijf klaar is om elke cyberdreiging te weerstaan en download onze whitepaper.

Download whitepaper:
Hoe lang wacht jij al op een cyberaanval?

Geen tijd te verliezen

Download onze whitepaper en kom alles te weten over de meest gebruikte cyberdreigingen en hoe je jouw organisatie er tegen kunt beschermen.

 

securitymanagement.nl

“83% van de bedrijven in Nederland verwacht in 2024 een cyberaanval, maar slechts 28% is daarop voorbereid”

Het MKB als walhalla voor hackers

In de wereld van cybersecurity zijn er geen underdogs, dus ook het MKB moet zich niet veilig wanen. Midden- en kleinbedrijven zijn ook heel interessant om te hacken. MKB'ers die hun cybersecurity niet goed geregeld hebben, zijn namelijk makkelijke slachtoffers. Daarnaast beschikken alle bedrijven over waardevolle data zoals klantgegevens, financiele info etc. Hackers stoppen niet tot ze het hebben. En áls je dan eenmaal gehackt bent, begint de ellende. Een cyberaanval kan jouw cashflow snel doen opdrogen door herstelkosten, losgeld, boetes, verloren omzet en ga zo maar door. 

Kortom...NIS2 en AVG zijn er niet voor niets
Met de nieuwe wet- en regelgeving (zoals NIS2) zet je als MKB'er een goede basis voor cybersecurity. Net als iedereen moet ook jouw bedrijf hieraan voldoen. Een datalek kan je flinke boetes opleveren, ongeacht je grootte. 

Atriensis - partner in verduurzaming

“Dankzij het CSAT assessment via BSU kunnen we aan onze ketenpartners goed uitleggen hoe we met onze data omgaan. Dat zorgt voor een prettige en transparante samenwerking en bovendien voldoen we hiermee aan de NIS2-principes.”
Hi, ik ben Bobby! Waarmee kan ik je helpen?
Service Panel