Direct naar de content Direct naar de footer

BSU Booster® Services

De technologie draait, maar echte continuïteit vraagt om goede begeleiding. Met BSU Services zorgen we
dat alles achter de schermen soepel blijft lopen — van updates en beheer tot ondersteuning en
optimalisatie. Zo blijft jouw organisatie productief, veilig en altijd up-to-date.

  • Betrouwbaar beheer
  • Proactieve ondersteuning
  • Altijd zorgeloos werken
BSU Booster® Services

Services

Voorspelbaar beheer, maximale zekerheid

Van implementatie naar organisatorische borging gaat over de periode waarin
een organisatie werkt met data en applicaties zoals zij dat graag willen. Het is de periode waar
onze Dienstenniveau Overeenkomst betrekking op heeft. En die bestaat niet alleen uit een helpdesk.

Organisatorische borging betekent ook dat je jouw data- en applicatiebeleid kunt
toetsen en kunt bijsturen vanuit een managementcyclus. Je wilt weten of de toepassingen in BSU
Booster® 
blijven werken zoals je dat het liefste wilt. Je wilt kunnen toetsen of je data- en
applicatiebeleid zijn vruchten afwerpt, je wilt kunnen bijsturen als eisen en wensen
veranderen. Want als mens en organisatie maak je ontwikkelingen door. Dat is heel
normaal. Net als de rapportages van BSU waarop je die bijsturing baseert.

Met preventief beheer bewaken we voortdurend onze informatiebeveiligingsstandaard.
We nemen preventieve maatregelen om aan die standaard te blijven voldoen.

Gebruikersvragen, storingen, wijzigingen en crisisbeheer.
Als je vragen hebt, dan kun je contact met ons opnemen voor de antwoorden. Een
wijziging voeren we meteen door. Is er een storing? Dan lossen we die direct op. In het
geval van een calamiteit volgen we het protocol van crisisbeheer. Alle activiteiten onder
BSU Booster®Services worden vastgelegd in ons ticketsysteem. Daarmee maken we de
resultaten van onze inspanningen op ieder moment inzichtelijk.

Onderdelen die onder BSU Booster® Services vallen zijn:

BSU Ondersteuning:

  • Helpdesk tijdens kantooruren
  • Helpdesk buiten kantooruren (bij Basic & Advanced users)
  • Voor 5 devices per gebruiker (1 device bij Light users)
  • BSU Booster®Online Training
  • BSU Tools:
    Printix, veilig- en overal printen
https://bsu.nl/assets/uploads/Erik_wauw.jpg

De verschillen

De belangrijkste onderscheidingen op een rij

BSU Beheer:

  • Update management
  • Intune management voor applicaties
  • Rapportages
  • BSU Booster® Workspace beheer

BSU Beveiliging:

  • Updates en versiebeheer
  • Controle op compliancy
  • Conditional Access Management
  • Optimalisatie van Security Baselines

BSU Score

Wil je je maandelijkse kosten exact weten?

Vraag offerte aan

Implementatie

Eenvoudig
Gemiddeld
Complex

Hiermee geven we aan of je als organisatie direct met dit product of deze dienst aan de slag kan gaan (eenvoudig) of dat er andere producten of expertise nodig is binnen je organisatie. BSU zal dit vooraf inventariseren en met je doornemen.

Meer weten?

BSU Overstap service

User Adoption

Eenvoudig
Gemiddeld
Complex

Hiermee geven we aan of je organisatie direct met dit product of deze dienst aan de slag kan gaan (eenvoudig) of dat er andere producten of expertise nodig is. BSU helpt je organisatie ook na de implementatie om het maximale uit het product of deze dienst te halen.

Meer weten?

BSU User Adoption

BSU Level

Eenvoudig
Gemiddeld
Complex

Hiermee geven we aan op welk level dit product of deze dienst door ons wordt ingeschaald. Kan je er direct mee aan de slag of zijn er andere producten of expertise nodig voor de implementatie of het gebruik ervan? Hoe hoger de score hoe meer er nodig is.

Meer weten?

Updates

Er zijn nog geen updates gebaseerd op BSU Booster® Services

Alle updates
Hi, ik ben Bobby! Waarmee kan ik je helpen?
Service Panel